Η ΘΕΙΑ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΜΑΣ
ΑΛΛΑ ΕΧΩΜΕ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΧΡΕΟΣ
ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΕΚΕΙΝΗ..
ΠΡΟΣ ΕΑΥΤΟΥΣ
ΠΡΟΣ ΑΔΕΛΦΟΥΣ ΚΑΙ
ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΟΛΟΚΛΗΡΟ
με αφορμη.. την δημοσιευση.. σχετικου αρθρου..
Απολογια και Ομολογια
H Θεια Λειτουργια του Αγιου Ιακωβου του ΑδελφοΘεου, ειναι σαφως και συνιστα την πρωτη αποτυπωθεισα Θεια Λειτουργια, ειναι η αρχαιοτερη Θεια Λειτουργια της Εκκλησιας μας, καθως αυτο εναργως μαρτυρειται και διατυπουται στην Ορθοδοξη Εκκλησιαστικη Γραμματεια, στην Ιερα Παραδοση της Εκκλησιας μας.. το να επιτελειται απαξ του ετους με καθε οφειλομενο Θειο Φοβο και Αισθηση, την ημερα της Εορτης του Αγιου Ιακωβου του ΑδελφοΘεου, εννοουμε οτι ενδεχομενως και εφ΄οσον συντρεχουν ολες οι αναγκαιες προυποθεσεις δια την προσηκουσαν και Ιεροπρεπεστατην αυτης επιτελεσιν, οχι μονον δεν συνιστα σκανδαλον, αλλα αντιθετως, ιδιαιτεραν Ευλογιαν δια το Χριστεπωνυμο Πληρωμα, και αυτο ασφαλως ως γεγονος δεν εχει απολυτως καμμιαν σχεσιν και συναφειαν με τον παπολατινισμο..
Εννοειται ασφαλως, οτι δεν συμφωνουμε με οιαδηποτε συγκλιση, τεινουσα εις την προσδεσιν της Ορθοδοξου Πιστεως και της Μιας και Καθολικης Εκκλησιας, εις το αρμα του παπολατινισμου..
Σχετικως αναφερουμε..
ορισμενα απο τα φαινομενα της εποχης μας.. διαδικτυακες ιερες ακολουθιες (video conference), εκκλησια μεσα σε γηπεδο (ποια η σχεση Χριστου και βελιαρ, το να ευρισκονται τα Αγια των Αγιων, εντος του΄΄ναου του βααλ΄΄,η του Θεου Σοφια εντος του γηπεδου της ΑΕΚ), χριστουγεννιατικα δενδρα εντος Ιερου Ναου και Ιερου Βηματος, ''πετσα κουρα'' Λειτουργων, θηλεις παρουσιαι εις τα Ιερα Αναλογια (και ενω υπαρχουν ακομη αρκετοι, αρρενες ψαλται), μπαλονακια και μικυ μαους σε Ιερα Μυστηρια, κινητα τηλεφωνα και i-pads πανω στα Ιερα Αναλογια, εκεινος παλι ο αθλιος και παροχημενος ΄΄hi-fidelity΄΄ ισοκρατης, αθεολογητα λογιδρια και ομιλιες, ακομη η ΄΄μασκα του ζορο΄΄ αυτη η αντιΧριστη ΄΄μπουργκα΄΄ πανω απο τα Αγια Λειψανα και τις Ιερες Εικονες, η σχεδον ολοκληρωτικη καταργησις της Τρισσης Καταδυσεως (ως Καταδυσης) εις το Εναρκτηριον και Ιερωτατον Μυστηριον της Βαπτισεως.. ειτε δια ΄΄να μην πνιγει το παιδι΄΄, ειτε δια να μην ΄΄κουραζεται΄΄ ο-η νεωκορος να γεμιζει την Κολυμβηθρα, ειτε και δια το ειναι πλεον μικρας τας Κολυμβηθρας και δια το ζητημα του κοστους της αγορας κανονικης Κολυμβηθρας.., η επισκιασις εως και ο αφανισμος του Ιερωτατου Μυστηριου της Μετανοιας και Εξομολογησεως, το οποιο και ειναι ασφαλως αναποσπαστο απο το Μυστηριο της Θειωτατης Ευχαριστιας.., ιερες εκφωνησεις και εις αλλες γλωσσες, ενω δεν εκφωνειται και το ιδιον εις την Ελληνικην, και δια μυριας αλλας προφασεις εν αμαρτιες, ολα αυτα τα απαραδεκτα γινονται πλεον στην Εκκλησια του Χριστου μας μαζι και με ολα εκεινα που γινονται προς το παρον στο εξωτερικο (συμπροσευχες και συλλειτουργα με τις αιρεσεις) και φευ, τα προαλειφουν και δι΄ημας εδω, ακομη και δια το Αγιον Ορος, το οποιο και αυτο εχει περιελθει εις μιαν επικινδυνον δινην..
Με τους Εσφιγμενιτες δεν συμφωνουμε, ουτε με τους ΄΄παλαιοημερολογιτες΄΄ γενικως.. (αν και το ημερολογιο της Εκκλησιας μας ειναι το παλαιο, και το οποιο μαλιστα τηρειται και εις το Αγιον Ορος, και διοτι σχεδον απωλεσαμε με το νεο, την νηστεια των Αγιων Αποστολων, και ενιοτε εχωμε συγκλισεις με το πασχα των αιρετικων παπολατινων, και το οποιον και ειδικως αυτο ρητως απαγορευουν αι Συνοδοι, και οτι εν πασει περιπτωσει το ζητημα του νεου ημερολογιου υπηρξεν αφορμη σχισματος εν τη Εκκλησια και αποκοπης απο αυτην μερους του σωματος των πιστων. Και ακομη διοτι ενω το ζητημα αυτο δεν συνιστα θεμα Δογματικο, παρα ταυτα και σαφως συνιστα θεμα νεωτερικο, επομενως και θεμα ταξεως -προσκρουει λοιπον ρητως και σαφως τουλαχιστον εις την Εβδομην Οικουμενικην-, και δι΄αυτο η Εκκλησια μας πρεπει και να επανελθει εις το παλαιο και να κοινωνησουμε παλιν με τους αποσχισθεντας αδελφους μας διοτι απεκοπησαν απο το Σωμα και με την δικη μας ευθυνη (φρονουμε τουλαχιστον οτι δεν λογιζουν εαυτους ως αγιοτερους απο τον
Μεγα Αθανασιο
ο οποιος εδιωκετο δια σαραντα χρονους μετα απειλης βιου, απο τον αρειανισμο,
αλλα ουτε συλλογο ξεχωριστο εκανε, ουτε εκκλησια, και εχωμε ασφαλως και πλειστα αλλα ομοια παραδειγματα οπως τον Αγιο Γρηγοριο τον Θεολογο και πολλους αλλους Μεγαλους Αγιους και Στυλους της Ορθοδοξου Πιστεως, οποτε οι αποσχισθεντες αδελφοι τι παριστανουν;..
ο αγωνας γινεται μεσα εις το Σωμα της Εκκλησιας, και ουδεποτε εκτος αυτου, και το οποιον αυτο το εσχατο, συνιστα πλανη,
και παλι ο αγωνας αυτος γινεται με δακρυα και λογο παρακλητικο και επιχειρηματα αμιγως Δογματικα και Εκκλησιαστικα .. και μην πειτε τωρα δια τινας των Αγιων και διοτι δεν εχωμεν εκεινων τα μετρα..),
αλλα ειναι τετοια η εκτασις της ασεβειας εις ημας τα μελη της Εκκλησιας (οχι ασφαλως Ο ΘΕΣΜΟΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΧΑΡΙΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ, Ο ΝΥΜΦΙΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ, ΑΥΤΟΣ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΚΑΙ ΘΕΟΣ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ, αλλα τα ΄΄ανθρωπινα΄΄), οπου φοβουμαι.. και το λεγω μετ΄επιγνωσεως, οτι δια τας ημετερας εκκλισεις, πολλοι εξ΄ημων, θα βρεθουμε εκτος νυφωνος, ενω πολλοι εξ εκεινων, ειτε δι΄αγνοιαν, ειτε δι΄αγνοτητα η και απλοτητα προαιρεσεως και βιου, ειτε ακομη και δια τον Φοβον του Θεου η και δια την τηρησιν των Εντολων - εκ των οποιων ολιγον κατ΄ολιγον ημεις παραιτουμεθα-, εφ΄οσον δεν εχουν εμπαθειαν δια τους αδελφους των και φανατισμον περι το ζητημα, θα βρεθουν εντος.. και το λεγω αυτο και δια δυο σοβαρους κατα την ταπεινη μου γνωμη λογους..
α. Οτι ο Αγιος Νικολαος ο Πλανας Λειτουργουσε και εις ημας και εις εκεινους
β. Ακομη το Μεγα αυτο και αδιαμφισβητητο και Ακαταληπτο Θαυμα, το οποιο επετελεσε η Παναγια Μητερα σε μια ΄΄παλαιοημερολογιτισσα΄΄, την αξιολογωτατη στρατιωτικο και ανθρωπο Βασιλικη Πλεξιδα, και δια το οποιο, την ενετειλε.. ΤΗΣ ΕΔΩΣΕ ΕΝΤΟΛΗ.. να το κηρυττει και να το φανερωνει παντοτε και παντου οπου σταθει και οπου ευρεθει..
και υπαρχουν και αναριθμητα αλλα..
αυτο ομως που αληθινα δεν εξηγειται δι΄ημας ειναι το να εχωμεν μισος δι΄εκεινους ενω εχωμεν συμπαθειαν προς τους παπολατινους..
ακομη να διευκρινησουμε τα εξης: ημεις εδω εις την Ανατολην, παπαν ουκ εχομεν, το ημετερον Συστημα, Συνοδικον εστι.., και ακομη οτι ο ορος οικουμενικος ειναι ορος τιμης δια το παλαιφατον της βασιλιδος των πολεων εις την Χριστιανικην Οικουμενην δια τον εκει Πατριαρχην και επ΄ουδενι Ορος Αρχης και δη μοναδικης εν τη Εκκλησια.., ο Μονος που ειναι εις τον Ορον Αυτον ειναι ο Αγιος Κυριος και Θεος και Σωτηρ ημων Ιησους Χριστος ο Θεος και Ιδρυτης της Εκκλησιας, ακομη να θυμισουμε τους Αυτου λογους, προς τους Αγιους Αυτου Αποστολους και Μαθητας, οτι:
«Εἰ τὶς θέλει πρῶτος εἶναι, ἔσται πάντων ἔσχατος καὶ πάντων διάκονος»
Ακομη θυμιζουμε ταπεινα οτι ρητως και αμετακλητως αι Αγιαι Επτα Οικουμενικαι Συνοδοι και δη η Εβδομη, στοιχουμεναι απολυτως εις τας Αποστολικας Διαταγας και τους Αποστολικους Κανονας (των οποιων την εγκυροτητα και αυθεντικοτητα, νεωτερισται και αναθεωρηται, συνελοντι ειπειν, αιρετικοι, αμφισβητουν), εντελουν και διατασσουν ωστε καμμια απολυτως καινοτομια και αλλοιωσις να μην υπεισελθη εις την Εκκλησιαν του Χριστου, και ωστε ανοθευτος και αναλοιωτος, η διδασκαλια του Κυριου και των Αγιων Αποστολων να διαφυλασσεται εις τον αιωνα, ωστε να αξιουμεθα του: ''ΔΕΙ ΠΡΟΣΚΥΝΕΙΝ ΤΟΝ ΘΕΟΝ ΕΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙ ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ'' (εν Ορθοδοξια και Ορθοπραξια).
Εις το σημειον αυτο οφειλωμεν να προσεξωμεν εις το εξης:
το να μην εκκλινωμεν ως ΄΄αποκουμπι΄΄ εις την ρωσσικην πλευραν
επειδη δηθεν ημεις περνουμεν εις τον οικουμενισμον.. και να το προσεξωμεν πολυ και ιδιαιτερως, αυτο το σημειο.. και διοτι
Η ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΖΗΖΕ 150 ΧΡΟΝΟΥΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΗΝ ΤΟΝ ΑΡΕΙΑΝΙΣΜΟΝ -ΤΗΝ ΠΗΓΗΝ ΚΑΙ ΑΙΤΙΑΝ ΠΑΣΩΝ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ- ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΔΥΣΗΝ ΚΑΙ 100 ΧΡΟΝΟΥΣ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΟΜΑΧΙΑΝ ΧΑΡΙΖΟΝΤΑΣ ΑΝΑΡΙΘΜΗΤΟΥΣ ΟΣΙΟΥΣ ΟΜΟΛΟΓΗΤΑΣ ΚΑΙ ΜΑΡΤΥΡΑΣ ΕΙΣ ΤΟ ΣΤΕΡΕΩΜΑ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ. Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΔΕΝ ΕΒΛΑΒΗ ΕΙΣ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟΝ, ΕΠΑΘΕ ΟΜΟΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΡΥΤΗ ΤΗΣ ΑΛΛΑ ΑΝΕΣΤΗ ΚΑΙ ΕΘΡΙΑΜΒΕΥΣΕ ΚΑΘΩΣ ΕΚΕΙΝΟΣ, ΕΝΩ ΣΤΟ ΜΕΤΑΞΥ ΑΡΙΘΜΗΣΕ ΠΑΤΡΙΑΡΧΑΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥΣ, ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ, ΙΕΡΕΙΣ, ΔΙΑΚΟΝΟΥΣ ΚΑΙ ΠΛΕΙΣΤΟΥΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟΥΣ, ΕΙΣ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΙΝ.. ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΤΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ ΑΞΙΩΜΑΤΑ ΟΥΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΤΟ ΑΓΙΟΝ, ΑΥΤΟΣ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΚΑΙ ΘΕΟΣ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΟΣΟΙ ΣΥΝΤΑΣΣΩΜΕΘΑ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕΝ ΜΕ ΕΚΕΙΝΟΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΕΡΑΝ ΠΑΡΑΔΟΣΙΝ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΑΣ ΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΚΚΛΙΝΩΜΕΝ ΕΠ΄ΟΥΔΕΝΙ ΚΑΙ ΕΙΣ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ..
Ο ΙΟΥΔΑΣ, Ο ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ, ΚΑΙ Ο ΑΠΟΣΧΙΣΜΕΝΟΣ ΚΑΙ Ο ΧΡΟΝΙΖΩΝ ΕΙΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΙΣ ΔΙ΄ ΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΛΟΓΟΝ, ΔΕΝ ΣΥΝΙΣΤΟΥΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ.. Ο ΣΥΝΤΑΣΣΟΜΕΝΟΣ ΤΩ ΔΙΑΒΟΛΩ ΚΑΙ ΤΟΙΣ ΕΡΓΟΙΣ ΑΥΤΟΥ ΔΕΝ ΣΥΝΙΣΤΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ.. ΟΙ ΜΑΣΩΝΟΙ-ΜΑΣΚΩΝΟΙ ΔΕΝ ΣΥΝΙΣΤΟΥΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ.. ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΔΥΟ Η ΚΑΙ ΤΡΕΙΣ ΜΟΝΟΝ ΑΛΗΘΙΝΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΝΑ ΑΠΟΛΕΙΦΘΟΥΝ.. ΑΥΤΟΙ ΣΥΝΙΣΤΟΥΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ.. ΚΑΙ ΔΙΟΤΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΛΕΓΕΙ.. ΟΠΟΥ ΕΙΣΙΝ ΔΥΟ Η ΤΡΕΙΣ ΣΥΝΗΓΜΕΝΟΙ ΕΙΣ ΤΟ ΕΜΟΝ ΟΝΟΜΑ ΕΚΕΙ ΚΑΓΩ ΕΙΜΙ ΕΝ ΜΕΣΩ ΑΥΤΩΝ.. ΟΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ.. ΣΤΟ ΣΧΙΣΜΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ ΑΠΟΥΣΙΑΖΕΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ..
επομενως
ημεις ουδεμιαν οφελειαν εχωμεν να προσθεσωμεν απο τους ρωσσους
εννοουντες σαφως, την Πατερικη μας Γραμματεια..
ενω αντιθετα εκεινοι εχουν να οφεληθουν πολλα εξ΄ημων..
ας αλλαξουν οι ρολλοι..
οι Ρωσσοι εχουν εισαγαγει πολλας καινοτομιας
εχουν βεβαια και πολυ Μεγαλους Αγιους, και οι οποιοι ομως συνολικως και ανεξαιρετως, επαινουσαν και τιμουσαν τους Ελληνας Πατερας και τον Νομον των Ελληνων, καθως αναφερονταν.. εις το Ιερον Ευαγγελιον και καλουσαν παντα πιστον ρωσον, εκεινους να μελετα και να ακολουθει..
δεν συμβαινει ομως το ιδιον με τους συγχρονους ρωσους, οι οποιοι εποφθαλμιουν μονιμως, το Αγιον Ορος, το Πατριαρχειο, και τα Ιεροσολυμα εις βαρος και εξαπατηση του Ορθοδοξου Ελληνισμου.. με ιστορικες και συγχρονες αποδειξεις τις οποιες αναφερουμε εις πλειστα αρθρα μας..
στον παροντα χρονο..
εχουν ηδη επιτυχει και φυτευουν ευκαιρως-ακαιρως ΄΄πρεσβειες΄΄, οπου ισχυουν..
εις Ιερας Μονας, Ενοριας, Συλλογους, Ιστολογια.. και πολλα αλλα..
εχετε το νου σας, και διοτι, αυτοι οι συγχρονοι, και αν ειναι νεωτερισται και νεοεποχιται!
συνιστωντες και εν πολλοις, την αλλην οψιν του νομισματος της παγκοσμιοποιησης...
εχω ακουσει να λοιδορουν τους Αγιους Πατερας της Πιστεως και να λεγουν ακομη, οτι ο
Πιστος ανθρωπος, δεν ασχολειται με ζητηματα της νεας εποχης.. και εχουν ισως στο συνολο
τους, την ταυτοτητα με το rfid..
τους εζησα και απο κοντα..
μην παρασυρομεθα
ας εχουν γνωσιν οι φυλακες..
οσοι Οικουμενικοι Πατριαρχαι και Επισκοποι και λοιποι Εκκλησιαστικοι αιρετικοι και εαν θριαμβευουν, θριαμβευουν προς ωρας, και παλιν αυτο συμβαινει δια τας αμαρτιας ημων..
ενω εμμενοντες αμετανοητοι ΘΕΟΣ ΦΥΛΑΞΟΙ.. χανουν και αυτην την ψυχην τους.
Η ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ, ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΕΛΑΤΤΟΥΤΑΙ, ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΕΚΠΙΠΤΕΙ, ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΑΓΙΟΣ ΚΥΡΙΟΣ ΚΑΙ ΘΕΟΣ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ, ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΣΥΝΙΣΤΟΥΜΕ ΑΙΩΝΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΟΣΠΑΣΤΑ ΜΕΛΗ..
ΚΑΙ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΔΙΕΣΑΦΗΣΕ ΚΑΙ ΑΠΟΣΑΦΗΝΙΣΕ ΚΑΙ ΚΑΤΗΓΓΕΙΛΕΝ ΠΑΣΙΝ, ΟΤΙ ΠΥΛΑΙ ΑΔΟΥ ΟΥ ΚΑΤ΄ΙΣΧΥΣΟΥΣΙΝ ΑΥΤΗΣ.. ΤΟ ΦΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΔΙΑΛΥΕΙ ΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΑΦΑΝΙΖΕΙ ΤΟ ΦΩΣ..
ημεις Χαριτι Θεου Αγιου ας Ομολογουμεν την Πιστην των Αγιων και Θεοφορων Πατερων ημων και ειμεθα απολυτα αναπαυμενοι ως Ορθοδοξος Ελληνισμος, χωρις ξενες και ματαιες προσμιξεις, ελπιζοντες εις το Απειρον και Ακαταληπτον Αυτου Ελεος.
ΙΣΥΕΤΕ ΚΑΙ ΚΡΑΤΑΙΟΥΣΘΕ, ΠΕΦΙΛΗΜΕΝΟΙ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΑΔΕΛΦΟΙ..
ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΟΙ ΦΑΡΙΣΑΙΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ ΕΚΕΙΝΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΣΥΝΙΣΤΟΥΣΑΝ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, ΔΕΝ ΗΤΑΝ Ο ΣΑΥΛΟΣ ΟΥΤΕ Ο ΦΑΥΛΟΣ (ΑΛΛΑ Ο ΠΑΥΛΟΣ) ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΑΙ ΔΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΑΥΤΟ ΗΛΘΕ ΕΚΕΙΝΟΣ Ο ΙΔΙΟΣ ΝΑ ΤΗΝ ΛΑΒΕΙ ΠΙΣΩ ΜΕ ΤΑΣ ΤΑΝΥΣΜΕΝΑΣ ΕΠΙ ΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ ΚΑΙ ΑΙΜΑΣΣΟΥΣΑΣ ΧΕΙΡΑΣ ΤΟΥ.. ΔΙ΄ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΝΥΝ ΟΙ ΑΛΗΘΕΙΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΘΟΛΙΚΟ ΣΧΕΔΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ, ΖΟΥΝ ΚΑΙ ΒΙΩΝΟΥΝ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΓΟΛΓΟΘΑ ΚΑΤΑ ΜΙΜΗΣΙΝ ΕΚΕΙΝΟΥ.. ΜΕ ΤΗΝ ΑΔΙΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΟΝ ΠΡΟΣΔΟΚΙΑΝ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΩΣ ΕΝ ΟΥΡΑΝΩ ΚΑΙ ΕΠΙ ΤΗΣ ΓΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΙΩΝΙΟΥ ΠΑΡ΄ΑΥΤΩ ΖΩΗΣ.
ημεις Χαριτι Θεου Αγιου ας Ομολογουμεν την Πιστην των Αγιων και Θεοφορων Πατερων ημων και ας ειμεθα απολυτα αναπαυμενοι ως Ορθοδοξος Ελληνισμος, χωρις ξενες και ματαιες προσμιξεις, παρεκκλισεις και ατοπα, ελπιζοντες εις το Απειρον και Ακαταληπτον Αυτου Ελεος δια την Σωτηριαν του συμπαντος κοσμου και δια την Σωτηριαν ημων.
Καλη μετανοια να εχωμε αδελφοι μου και αισιο τελος εις τους νεωτερισμους και τας νεο-καινο και κενο φανεις αιρεσεις.. Αμην!