Κατεβάστε τήν Έγκύκλιο εδώ :
Έγκύκλιος 2641 τής Ίεράς Συνόδου (09.02.1998) περί Συνθήκης Schengen, Ταυτοτήτων καί 666.pdf
Προς Τον ευσεβή ορθόδοξον ελληνικόν λαόν.
Τέκνα ημών εν Κυρίω αγαπητά,
Η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος, εξ΄αφορμής της προσφάτου ενάρξεως, από 8ης Δεκεμβρίου 1997, της μερικής εφαρμογής της Συνθήκης Σένγκεν, για την Ελλάδα, και εν όψει της επικειμένης ενάρξεως και της συνολικής εφαρμογής της, κατά τη διάρκεια του τρέχοντος έτους 1998, απευθύνεται προς εσάς, για να σας διαφωτίση και στηρίξη πνευματικώς, εν σχέσει προς τις ανησυχίες και απορίες πολλών, που σχετίζονται με την εφαρμογή της.
Οι ανησυχίες αυτές ξεκινούν αφ΄ενός μέν από την έλλειψη σαφούς και σφαιρικής ενημερώσεως του λαού για την Συνθήκη αυτή, τον σκοπό που υπηρετεί και τα μέσα που χρησιμοποιεί, αφ΄ετέρου δε από την βάσιμη υποψία, ότι δι΄αυτής επιχειρείται η επιβολή ολοκληρωτικού συστήματος ελέγχου επί της ιδιωτικής ζωής, που προσβάλλει το ανθρώπινο πρόσωπο. Πέραν αυτών, με την εφαρμογή της Συνθήκης αυτής, έχουν συνδεθή σοβαρότατα πνευματικά ζητήματα, ως το περί του Αντιχρίστου και του χαράγματός του, καθώς και του δυσωνύμου αριθμού 666, που προκαλούν εύλογη ανησυχία και πολλαπλά ερωτήματα του πιστού λαού, ο οποίος αξιώνει από την πνευματική του εκκλησιαστική ηγεσία αυθεντικές τοποθετήσεις και απαντήσεις.
-Α-
- H Ιερά Σύνοδος δεν δύναται να μην επισημάνη την απουσία ευρείας δημοσιότητος και λεπτομερούς ενημερώσεως του λαού, κατά την διαδικασία κυρώσεως υπό της Βουλής της Συνθήκης Σένγκεν.
- Σκοπός της Συνθήκης αυτής, όπως ορίζεται στις διατάξεις της, είναι η εξασφάλιση της διακινήσεως ανθρώπων και αγαθών, μεταξύ των κρατών που συμβάλλονται, μετά το » άνοιγμα των συνόρων » και την κατάργηση των δια-συνοριακών ελέγχων. Η Συνθήκη αυτή κατά ταύτα αποσκοπεί στην μείωση και τον έλεγχο του οργανωμένου εγκλήματος και στην προστασία των νομοταγών πολιτών.
- Παρά τα προσδοκώμενα όμως αγαθά αποτελέσματά της η εφαρμογή της Συνθήκης κρίνεται ότι στηρίζεται σε μεθόδους και μηχανισμούς δυσμενείς για τις ελευθερίες και τα δικαιώματα των πολιτών. Το ηλεκτρονικό Σύστημα Πληροφοριών Σένγκεν (Σ.Π.Σ.) αποσκοπεί στην συλλογή, καταγραφή, επεξεργασία και χρησιμοποίηση πληροφοριών και στοιχείων της προσωπικής ζωής των πολιτών, που θεωρούνται ή είναι ύποπτοι για την ασφάλεια. Με τις διατάξεις επίσης της Συνθήκης εισάγονται νέα δεδομένα στον χώρο του δικαίου, ως λ.χ. η μέθοδος της » διακριτικής παρακολουθήσεως ατόμων που θεωρούνται ύποπτα να διαπράξουν στο μέλλον αξιόποινες πράξεις», ή καταρτίζονται κατάλογοι «ανεπιθυμήτων προσώπων» που δεν γίνονται δεκτά στις χώρες που εφαρμόζεται η Συνθήκη Σένγκεν, δηλ. της Ευρώπης, μόνον με υπόνοιες.
- Πέραν των σημείων τούτων, τα οποία έχουν σοβαρές επιπτώσεις επί της ελευθερίας του ανθρωπίνου προσώπου και επί του σεβασμού των δικαιωμάτων του, ειδικότερα για μας τους Ορθοδόξους Έλληνες συντρέχουν και άλλοι λόγοι ανησυχίας από την εφαρμογή της Συνθήκης. Στην νέα «καθεστηκυία τάξη», που εδραιώνεται, η Ορθοδοξία κινδυνεύει να αποβή μία ελεγχόμενη μειονοψηφία που θα είναι έρμαιο αντορθοδόξων και ανθελληνικών παραγόντων. Τα πρώτα δείγματα άλλωστε της εφαρμογής αυτής φανερώνουν τον κίνδυνο της αποκοπής μας από τους ομοδόξους λαούς των Βαλκανίων.
- Για την μη εφαρμογή άλλωστε της Συνθήκης Σένγκεν έχουν εκφρασθή πολιτικά κόμματα, κοινωνικοί φορείς και προσωπικότητες τόσο στην Ελλάδα, όσο και στην Ευρώπη. Το ίδιο το Ευρωπαικό Κοινοβούλιο σε μια σειρά Εκθέσεών του από το 1992 μέχρι το 1997 στιγματίζει την » έλλειψη διαφάνειας και δημοκρατικού ελέγχου στην εφαρμογή της Συνθήκης » και ζητεί την λήψη μέτρων προς αποφυγή παρομοίων περιστατικών.
- Κατά συνέπεια η Ιερά Σύνοδος επιμένει επί παλαιοτέρας τοποθετήσεως της και διακηρύσσει και υποστηρίζει την ανάγκη διασφαλίσεως της προστασίας της προσωπικότητος, της ιδιωτικής και οικογενειακής ζωής και του απορρήτου της επικοινωνίας, τα οποία πλήττονται από την Συνθήκη Σένγκεν και ζητεί την άμεση βελτίωση του Ν. 2472/97.
-Β-
- Η Συνθήκη όμως αυτή συνδέεται άμεσα και με την έκδοση των νέων ηλεκτρονικών ταυτοτήτων και την χρήση σ΄αυτές του αριθμού 666, πού είναι ο αριθμός του ονόματος του Αντιχρίστου, σύμφωνα με το θεόπνευστο κείμενο της Αποκαλύψεως, και όχι ένας τυχαίος αριθμός. Η Ιερά Σύνοδος σε προηγούμενη Εγκύκλιό Της (7-4-1997) είχε τονίσει την πνευματική σημασία του αριθμού 666 και ζητούσε «να μη γίνει δεκτός ως κωδικός αριθμός των κρατικών ηλεκτρονικών συστημάτων για την προστασία του ανθρώπου». Και «για κανένα λόγο να μην εφαρμοσθή σαν κωδικός αριθμός ο αριθμός 666 στο νέο σύστημα ταυτοτήτων της Χώρας μας και το θρήσκευμα να συμπεριλαμβάνεται υποχρεωτικά στα αναγραφόμενα στοιχεία των νέου τύπου ταυτοτήτων «. Τα πράγματα έδειξαν ότι δεν εισακούσθησαν οι εκκλήσεις αυτές της Εκκλησίας.
- Εάν επομένως και εφ΄όσον οι νέες ταυτότητες μέλλουν να χρησιμοποιήσουν σαν κωδικό αναγνώσεως τους από ηλεκτρονικά μηχανήματα τον δυσώνυμο και απαράδεκτο αριθμό 666, τότε η Ιερά Σύνοδος θεωρούσα ότι παραβιάζεται η θρησκευτική συνείδηση των ορθοδόξων πιστών, συνιστά στους πιστούς να μη δεχθούν τις νέες ταυτότητες. Στην περίπτωση αυτή οφείλει η Κυβέρνηση να θεωρήση τους πιστούς αυτούς ως προβάλλοντας λόγους συνειδήσεως και να ρυθμίση με άλλο τρόπο την έναντι της Πολιτείας τακτοποίησή τους.
- Το ζήτημα εξ΄ άλλου του «χαράγματος», περί του οποίου λέγονται και γράφονται επ΄εσχάτων πολλά και ποικίλα, που έχουν διαταράξει την ψυχική ηρεμία των πιστών και δημιουργήσει ταραχή, αγωνία και σάλο μεταξύ πολλών υπευθύνων και ανευθύνων, δεν είναι προφανώς θέμα ούτε δημοσίων συζητήσεων και αντεγκλήσεων ούτε πολύ περισσότερο ατομικών ή συλλογικών «αυθεντικών» τοποθετήσεων. Οι άγιοι Πατέρες μετά δέους άπτονται των ζητημάτων της Αποκαλύψεως και με περισσή προσοχή αποφαίνονται, συνιστώντες σε όλους επαγρύπνηση και νηφαλιότητα προς έγκαιρη, με τον φωτισμό του Αγίου Πνεύματος, διακρίβωση της ταυτότητος των βιουμένων ιστορικών γεγονότων προς τα προφητικώς περιγραφόμενα στην Αποκάλυψη. Το «χάραγμα», είτε αυτό θα είναι το όνομα του Αντίχριστου, είτε ο αριθμός του ονόματός αυτού, όταν έλθη ο καιρός να επιβληθή στον άνθρωπο, τότε μόνο συνεπάγεται την άρνηση του Χριστού και την σύνταξη με τον Αντίχριστο, εφ΄όσον συντρέχει εκουσία αποδοχή του από τον άνθρωπο. Η εκουσία δε αποδοχή του «χαράγματος», που αποτελεί σαφή άρνηση του Χριστού, καθιστά τη Θεία Χάρη ανενεργόν, εφ΄όσον ο ίδιος ο άνθρωπος με την θέλησή του δεν γίνεται συνεργός αυτής της Χάριτος και επιμένει αμετανοήτως στην απάρνηση αυτής.
Τέκνα εν Κυρίω αγαπητά,
Η εποχή μας χαρακτηρίζεται από την έκπτωση των πνευματικών αξιών και τον κίνδυνο αλλοιώσεως του ορθοδόξου φρονήματος. Ιδιαιτέρως ανησυχητικά είναι τα φαινόμενα που παρατηρούνται στο διεθνές πνευματικό και κοινωνικό στερέωμα, όπου η ιδέα της «συγκρητιστικής» παγκοσμιοποιήσεως τείνει να επιβληθή χωρίς καμμία διάκριση μεταξύ Ορθοδοξίας και αιρέσεως, αληθείας και πλάνης, υγιούς και νοσηρού φρονήματος. Ο συνδυασμός όλων αυτών, καθώς και η επιμονή για την χρησιμοποίηση του αριθμού 666 μας καλούν σε αφύπνιση, νήψη, πνευματική εγρήγορση και αμετάθετον ελπίδα στη νίκη του Χριστού. Διό και πατρικώς προτρεπόμεθα πάντας με τον αποστολικό λόγο «Μη θροείσθε»(Β’ Θεσσαλ. 2,2). Να στηρίζεσθε στην πίστη και να εμπιστεύεσθε τον Θεόν. Στήκετε και κρατείτε την πίστη, με την Χάρη του Κυρίου. Αυτού η δύναμις και το άπειρον έλεος είη μετά πάντων υμών.
+ Ο Αθηνών Σ Ε Ρ Α Φ Ε Ι Μ, Πρόεδρος
+ Ο Αιτωλίας και Ακαρνανίας ΘΕΟΚΛΗΤΟΣ
+ Ο Πατρών ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ
+ Ο Ύδρας, Σπετσών και Αιγίνης ΙΕΡΟΘΕΟΣ
+ Ο Λευκάδος και Ιθάκης ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ
+ Ο Καρυστίας και Σκύρου ΣΕΡΑΦΕΙΜ
+ Ο Γόρτυνος και Μεγαλοπόλεως
+ Ο Σερρών και Νιγρίτης ΜΑΞΙΜΟΣ
+ Ο Μηθύμνης ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ
+ Ο Ελευθερουπόλεως ΕΥΔΟΚΙΜΟΣ
+ Ο Εδέσσης, Πέλλης και Αλμωπίας ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ
+ Ο Κίτρους και Κατερίνης ΑΓΑΘΟΝΙΚΟΣ
+ Ο Διδυμοτείχου και Ορεστιάδος ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ
Ο Αρχιγραμματεύς
+ Ο Διαυλείας Δαμασκηνός
Πηγή : http://sites.google.com/site/orthodoxy1054/
ΔΑΝΕΙΟ ΕΙΔΙΚΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΚΤΙΚΟΥ ΣΧΕΤΙΚΟΥ ΑΡΘΡΟΥ
Θεωροῦμε ἀναγκαῖον νά ὑπενθυμίσωμε ὅτι ἡ Ἱερά Σύνοδος ὁμοφώνως, διά τῆς ὑπ᾿ ἀριθμ. 2641/1998 βαρυσημάντου ἐγκυκλίου της, ἔλαβε σαφῆ, τελεσίδικον καί ὀρθοτομοῦσαν τόν λόγον τῆς ἀληθείας ἀπόφασιν ἐπί τῶν συναφῶν θεμάτων. Τήν ἀπόφασιν δημοσίευσεν, στό ἐπίσημον δελτίον της (περιοδικόν ”Ἐκκλησία”) καί ἀπέστειλε πρός ἀνάγνωσιν πρός ὅλους τούς Ἱερούς Ναούς. Ἐδῶ παραθέτομεν μόνον τό κυρίως ἡμᾶς ἐνδιαφέρον ἐν προκειμένῳ σημεῖον τῆς ἐγκυκλίου, τό ἀναφερόμενον, δηλαδή, στίς ταυτότητες μέ 666 :
«… Β. 2. Ἐάν ἑπομένως καί ἐφ᾿ ὅσον οἱ νέες ταυτότητεςμέλλουν νά χρησιμοποιήσουν σάν κωδικό ἀριθμόἀναγνώσεώς τους ἀπό ἠλεκτρονικά μηχανήματα τό δυσώνυμο καί ἀπαράδεκτο ἀριθμό 666,τότε ἡ Ἱερά Σύνοδος θεωροῦσα ὅτι παραβιάζεται ἡ θρησκευτική συνείδηση τῶν ὀρθοδόξωνπιστῶν, συνιστᾶ στούς πιστούς νά μή δεχθοῦν τίς νέες ταυτότητες».
Ὀλίγον δέ προγενεστέρως ἡ Ἱερά Σύνοδος διά τῆς ὑπ᾿ ἀριθμ. 2626/1997 ἐγκυκλίου της εἶχεν ἀπειλήσει ὅτι, σέ περίπτωσιν ἐμμονῆς τῆς Πολιτείας, θά μετεβάλλετο «ἕνα τμῆμα τοῦ Ὀρθοδόξου λαοῦ, ἄν μήὁλόκληρος, σέ ἀντιρρησίες συνειδήσεως».
Θά πρέπῃ νά ἐπισημανθῇ ὅτι τά ἀνωτέρω δέν ἀποτελοῦν ἁπλῶς μίαν Συνοδικήν ἀπόφανσιν, ἀλλά τήνκαθολικήν πίστιν καί συνείδησιν τοῦ πληρώματος –ἐκτός φαιδροτάτων ἐξαιρέσεων– τῆς τοπικῆς μας (καί ὄχι μόνον) Ἐκκλησίας. Αὐτό καταδεικνύεται ἀναντιρρήτως ἀπό τίς πλεῖστες παρομοίου περιεχομένου συλλογικές καί προσωπικές ἀντιδράσεις τῆς περιόδου ἐκείνης ὑπό Ἱεραρχῶν, Ἱερῶν Μονῶν, Κληρικῶν, Καθηγητῶν Πανεπιστημίου κ.ἄ. Ἐνδεικτικῶς ὑπογραμμίζομε : [1]
1. Τήν ἐπιστολήν τῆς Ἱερᾶς Ἐπαρχιακῆς Συνόδου τῆς Ἐκκλησίας τῆς Κρήτης πρός τήν Ἑλληνικήν Κυβέρνησιν (22-3-93). Σ᾿ αὐτήν, μεταξύ ἄλλων, προειδοποιεῖ :
«… 2. Ὁ ἀριθμός τοῦ ἀντιχρίστου ὡς κωδικός τοιοῦτος διά τάς μαγνητικάς ταυτότηταςθεωρεῖται παντελῶς ἀπαράδεκτος». (”Ἡ ἀλήθεια” σελ. 12).
Ἡ αὐτή Ἱερά Σύνοδος, διά τῆς ὑπ᾿ ἀριθμ. 100/11-8-97 μεταγενεστέρας ἐγκυκλίου της, καλεῖ μάλιστα«ὅλους τούς Ὀρθοδόξους Κρῆτες… σέ συνεχῆ ἐπαγρύπνηση καί ἑτοιμότητα γιά πρωτοβουλίεςκαί νόμιμες ἀγωνιστικές κινητοποιήσεις». (Συμπληρωματικόν δίφυλλον, τεῦχος τοῦ ”Ἐν συνειδήσει”, σελ. 2).
[Δημιουργεῖ βαθυτάτην θλίψιν καί εὔλογα ἐρωτηματικά ἡ πρόσφατος συμβιβαστική δήλωσις τῆς Ἱ. Συνόδου ταύτης, ἡ ἔχουσα σαφῶς ἀλλότριον πνεῦμα].
2. Ἀρκετές ἀνακοινώσεις τοῦ Ἁγίου Ὄρους. Ἐξ αὐτῶν παραθέτομε τό ἀκόλουθον ἀπόσπασμα τοῦ ἀνακοινωθέντος τῆς ΕΔΙΣ Αὐγούστου 1988 :
«Προειδοποιεῖ ἀκόμη ἡ Ἱερά Κοινότης ὅτι οἱ Ἁγιορεῖται Μοναχοί δέν θά δεχθοῦν νά παραλάβουν τίς νέες ταυτότητες, ἐφ᾿ ὅσον διαπιστωθῆ ὅτι φέρουν τό 666».
3. Τό ὁμολογιακόν ἐκεῖνο κείμενον τό φέρον 123 ὑπογραφάς (Καθηγουμένων Ἱ. Μονῶν καί Ἡσυχαστηρίων –ἀνδρώων καί γυναικείων–, λοιπῶν ἀξιολόγων κληρικῶν, ἐξ ὧν ἀρκετοί νῦν Μητροπολῖται καί Καθηγηταί Πανεπιστημίου) τό ἀποσταλέν πρός τήν Ἱ. Σύνοδον τῆς Ἱεραρχίας
. Ἀντιγράφομε ἐκφραστικότατον ἀπόσπασμά του, πού διατυπώνεται μέ τόν πιό κατηγορηματικό τρόπον (θερμῶς δέ παρακαλοῦμε νά τό ἀναδημοσιεύσετε ὁλόκληρον μαζί μέ τάς ὑπογραφάς σέ προσεχές φύλλο) :
«Ἡ ἀποδοχή ἐκ μέρους τῶν πιστῶν ταυτότητος, πιστοποιητικοῦ δηλαδή τῆς προσωπικότητός τους, πού θά φέρῃ τόν ἀριθμό τοῦ Ἀντιχρίστου, ὅπως κι ἄν ἀπεικονίζεται αὐτός, ἀποτελεῖ ἄρνηση τοῦ Χριστοῦ καί προσχώρηση στήν παράταξη τοῦ Σατανᾶ». (”Ἐν συνειδήσει”, σελ. 20).
4. Παρομοίου περιεχομένου ἀπόσπασμα ἀπό τό ἐκτενέστατο καί λίαν κατατοπιστικό κείμενον τῶν Ἱ. Μονῶν τῶν Ἁγίων Μετεώρων :
«Ἡ χρήση τοῦ ἀριθμοῦ 666 στίς νέες ἠλεκτρονικές ταυτότητες ἀποτελεῖ τό τελευταῖο βῆμα πρίν ἀπό τό χάραγμα στό χέρι ἤ στό μέτωπο. Γι᾿ αὐτό καί ἡ παραλαβή τους ἀπό τούς χριστιανούς σημαίνει ἄρνηση τοῦ Χριστοῦ, πολιτογράφηση στήν παράταξη τοῦ Σατανᾶ καί πνευματικό θάνατο». (”Ἡ ἀλήθεια”, σελ. 29-30).
5. Δύο ἀποσπάσματα ἀπό τό κείμενον–καταπέλτης ὑπό τόν τίτλον : ”Ὁ Βεελζεβούλ καί ὁ Ε.Κ.Α.Μ” τοῦ μακαριστοῦ Γέροντος Ἐπιφανίου Θεοδωροπούλου:
«Ἄν λοιπόν πράγματι εἰς τά νέα δελτία ταυτότητος ἔχει ἀποτυπωθεῖ ἔστω καί ὑποψία τῆς μορφῆς τοῦ Βεελζεβούλ, ἀσφαλῶς οἱ πιστοί ὄχι μόνον δέν θά παραλάβουν τά διαβολοδελτία αὐτά, ἀλλ᾿ οὔτε κἄν θά τά ἐγγίσουν!
Τό αὐτό θά συμβῇ καί ἄν τά δελτία φέρουν τόν ἀριθμό 666. Ἐάν μέν ὁ ἀριθμός αὐτός ἐτέθη ἐπίτηδες, ὡς σχετιζόμενος μέ τόν ἀντίχριστον, θά ἦτο ἀδιανόητον νά φέρωμεν ἐπάνω μας τά σύμβολα τοῦ ἀντιχρίστου! Ἀλλά καί ἐάν ὁ ἀριθμός αὐτός δέν ἐπελέγη σκοπίμως, ἀλλ᾿ ἁπλῶς ὡς ἕνας ἀριθμός μεταξύ τῶν πολλῶν…, καί πάλιν τά δελτία ταυτότητος, ὡς προκαλοῦντα τήν θρησκευτικήν μας εὐαισθησίαν μέ τήν χρῆσιν ἑνός ὑπόπτου καί διαβλητοῦ ἀριθμοῦ, εἶναι ἀπολύτως ἀπαράδεκτα. ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩΜΕΝ! [2]
… Τέλος λόγου : Ἐάν τά διαδιδόμενα εἶναι ἀληθῆ καί τά νέα δελτία ταυτότητος θά φέρουν, ἐμφανῶς ἤ ἀφανῶς, εἴτε τήν μορφήν τοῦ Βεελζεβούλ, εἴτε τόν ἀριθμόν 666, εἴτε ὁτιδήποτε ἄλλο ἀντιχριστιανικόν σύμβολον, ἤ ἀκόμη καί ἄν θά ἔχουν μόνον τόν Ε.Κ.Α.Μ, ἄνευ προηγουμένως νομοθετικῆς διασφαλίσεως τῶν δημοκρατικῶν δικαιωμάτων καί ἐλευθεριῶν τοῦ πολίτου, θά εἴπωμεν ΟΧΙ καί πάλιν ΟΧΙ καί μυριάκις ΟΧΙ εἰς τά νέα αὐτά δελτία, ὁτιδήποτε καί ἄν πρόκειται νά ἀντιμετωπίσωμεν… ”Ἀκουέτω ταῦτα καί Βασιλεύς (=Κυβέρνησις)!”». (”Ἡ ἀλήθεια”, σελ. 43-44).
6. Ἀπόσπασμα ἀπό τό ἄρθρον : ”Εἴμεθα ἕτοιμοι διά θυσίας;” τοῦ μακαριστοῦ Σεβ. Μητροπολίτου Φλωρίνης κ. Αὐγουστίνου :
«Τό συμπέρασμα εἶναι· ὅταν ἴδωμεν νά μᾶς καλοῦν διά χάραξιν ἐπί τῆς δεξιᾶς χειρός καί ἐπί τοῦ μετώπου, ἦλθε πλέον ἡ ὥρα τῆς πραγματοποιήσεως τῆς προφητείας. Φρονοῦμεν ὅμως, ὅτι ἡ ἀντίστασις δέν πρέπει νά προβληθῇ εἰς τό τελευταῖον ἐκεῖνο στάδιον, διότι τότε θά εἶναι ἀργά. Διά τοῦτο ὀρθῶς οἱ πιστοί, αἰσθανόμενοι τόν κίνδυνον πλησιάζοντα, ἤρχισαν νά ἀντιδροῦν ἀπό ἐτῶν ἤδη… Ποῦ εὑρισκόμεθα τώρα; Μετά τήν ψήφησιν τοῦ νόμου διά τήν προστασίαν –δῆθεν– τοῦ ἀτόμου ἀπό τήν ἐπεξεργασίαν τῶν προσωπικῶν δεδομένων καί μετά τήν κύρωσιν τῆς Συνθήκης Σένγκεν τί μένει; Αἱ νέαι ταυτότητες μέ τό 666. Καί πάλιν οἱ πιστοί θά ἀντισταθοῦν καί θά ἀγωνισθοῦν. Ἀπό τοῦ 1993 ἤδη ἡ Ἱ. Σύνοδος εἶπε νά μή λάβουν οἱ ὀρθόδοξοι τάς νέας ταυτότητας, ἀνενέωσε δέ τήν ὁδηγίαν αὐτήν καί μέ τήν πρόσφατον Συνοδικήν ἐγκύκλιον. Εἰς τοῦτο συμφωνεῖ καί ὅλο τό Ἅγιο Ὄρος. Ἀγωνίζονται ἐπίσης, καί μάλιστα ἐντονώτερον ἡμῶν, οἱ ὀρθόδοξοι χριστιανοί πού ἀκολουθοῦν τό παλαιόν ἡμερολόγιον, συμπλέομεν δέ μετ᾿ αὐτῶν εἰς τόν ἀγῶνα τοῦτον. Ἔγκυροι τέλος φωναί χαρισματούχων γερόντων, ὡς τοῦ π. Παϊσΐου, καί ἀπό τό ὑπερπέραν ἀκόμη φωνάζουν νά φυλαχθῶμεν ἀπό τό ”χάραγμα” τοῦ ἀντιχρίστου». (”Χριστιανική Σπίθα”, Ἰούλ. 97, ἀρ. φ. 543 καί ”Ἡ ἀλήθεια”, σελ. 50-51).
7. Ἀπόσπασμα συνεντεύξεως τοῦ μακαριστοῦ Ἀρχιεπισκόπου Χριστοδούλου (ὄντος τότε Μητροπολίτου Δημητριάδος) :
«Ἔχει ἐπισήμως, ἀπό ἁρμόδια ἑλληνικά χείλη, ὁμολογηθῆ ὅτι στίς νέες ταυτότητες ὁ δυσώνυμος ἀριθμός 666 θά ἀποτελῇ ὄντως τό ”κλειδί” γιά τήν ἀνάγνωση ἀπό τά εἰδικά μηχανήματα ἀφανῶν στοιχείων πού αὐτές θά περιέχουν. Οἱ ἁρμόδιοι πρέπει νά προβληματισθοῦν ἐμπρός στήν ἐπιχειρούμενη ἀπό ἄγνωστη κατεύθυνση ὑποχρεωτική ὑποταγή ὅλων τῶν Εὐρωπαίων στό σύστημα τοῦ ἀριθμοῦ αὐτοῦ. Ἄσχετα μέ τό τί πιστεύει ὁ καθένας γιά τό 666, σημασία ἔχει πώς δέν πρόκειται γιά ἕναν τυχαῖο ἀριθμό. Καί καλῶς οἱ πιστοί ἐκδηλώνουν ἀποτροπιασμό πρός αὐτόν». (”Ἡ ἀλήθεια”, σελ. 54-55).
8. Ἀπόσπασμα ἀπό τό λίαν διευκρινιστικό θεολογικά καί συγχρόνως ὁμολογιακό κείμενον : ”Ἠλεκτρονικές ταυτότητες. Ὥρα γιά ὁμολογία ἤ ἄρνησι” τοῦ σεβαστοῦ Καθηγουμένου τῆς Ἱ. Μονῆς Ὁσ. Γρηγορίου π. Γεωργίου.:
«Θέλουν λοιπόν νά μᾶς ἐπιβάλουν τό 666, καί μάλιστα σέ ἔγγραφο ἀπολύτως προσωπικό μας πού τό φέρουμε πάντα μαζί μας, ὅπως εἶναι τό δελτίον ταυτότητός μας.
Λέγουν μερικοί ἀφελῶς ὅτι τό 666 τῆς ταυτότητος ἤ καί τό πιθανολογούμενο χάραγμα στό χέρι ἤ στό μέτωπο δέν μποροῦν νά μᾶς ἀφαιρέσουν τήν ἀνεξίτηλη σφραγίδα τοῦ Χριστοῦ πού ἐλάβαμε μέ τό Ἅγιο Βάπτισμα καί τό Ἅγιο Χρίσμα.
Πράγματι δέν μποροῦν νά μᾶς τήν ἀφαιρέσουν, ὅταν βιαίως μᾶς τά ἐπιβάλουν, δηλαδή ὅταν μᾶς δέσουν καί μᾶς σφραγίσουν, ἤ προσαρτήσουν ἐπάνω μας τίς ἠλεκτρονικές ταυτότητες.
Ὅταν ὅμως μέ τήν θέλησή μας τά ἀποδεχθοῦμε, τότε βεβαίως θά ἀποστῇ ἀπό ἐμᾶς ἡ Χάρις τοῦ Θεοῦ, διότι δέν ὡμολογήσαμε τόν Χριστό καί διότι ἀπό δειλία ἤ συμφέρον ἤ ἀδιαφορία ἤ καί ἀπό πνευματική ὀλιγωρία δεχθήκαμε τό σύμβολο τοῦ Ἀντιχρίστου.
Ὅσοι λέγουν στόν εὐσεβῆ λαό ”δέν πειράζει τό 666, πάρετε τίς ἠλεκτρονικές ταυτότητες”, δέν σκέπτονται τί εὐθύνη ἀναλαμβάνουν. Δέν προβληματίζονται μήπως ἔχουν λάθος καί ἔτσι γίνουν ἠθικοί αὐτουργοί ἀποστασίας τῶν Χριστιανῶν.
Δέν θά δεχθοῦμε ἠλεκτρονική ταυτότητα, διότι θεωροῦμε ὅτι ἐξευτελίζει τά πρόσωπά μας. Πῶς θά φέρουμε μαζί μας ἕνα ἔγγραφο πού θά γράφῃ πλῆθος πληροφοριῶν γιά μᾶς, πού θά μποροῦν νά διαβάσουν Ἕλληνες καί ξένοι, ἐκτός ἀπό ἐμᾶς, καί μάλιστα πού θά μποροῦν ἀπό ἐπιτηδείους νά διαστραφοῦν εἰς βάρος μας; Καί ἀκόμη διότι, ἐάν περιέχῃ τό 666, θά τό θεωρήσουμε ἄρνησι τοῦ Χριστοῦ. Κανείς δέν ἐπιτρέπεται νά διακινδυνεύῃ τήν σωτηρία του». (”Ἡ ἀλήθεια”, σελ. 86-87).
9. Ἀπόσπασμα συνεντεύξεως τοῦ σεβαστοῦ καί γνωστοῦ π. Γεωργίου Μεταλληνοῦ :
«Ἡ χρήση τοῦ ἀριθμοῦ 666 στό νέο σύστημα (ἀναπόφευκτη κατά τούς εἰδικούς) προσδίδει πραγματικές διαστάσεις στά τεκταινόμενα. Διότι δέν εἴμεθα ἔτσι μόνον ἐμεῖς οἱ Χριστιανοί, πού γνωρίζουμε τή σημασία τοῦ ἀριθμοῦ αὐτοῦ (πρβλ. σχετική μελέτη, πλήν ἄλλων, τοῦ καθηγητοῦ–ἀκαδημαϊκοῦ κ. Μάρκου Σιώτου), ἀλλά καί ὅσοι τόν χρησιμοποιοῦν στό ἠλεκτρονικό σύστημά τους! Δέν γνωρίζω δέ πῶς μπορεῖ Χριστιανός νά ἀντιπαρέρχεται ἐν ἠρεμίᾳ μιά τέτοια ἐνέργεια. Ἐδῶ ἀκριβῶς, ὅμως, εἶναι πού φαίνεται ἡ πλάνη κάποιων ”θεολόγων” καί μάλιστα ”μητροπολιτῶν”, πού ἰσχυρίζονται ὅτι ὁ ἀριθμός 666 ἤ τό ”χάραγμα” εἶναι κάτι τό ”ἐσωτερικό”, πού ἀφορᾶ μόνο στό φρόνημα τοῦ Χριστιανοῦ καί στήν ἐσωτερική διάθεσή του. (”Ἐν συνειδήσει”, σελ. 10).
Θά ἦταν δυνατόν νά παρατεθοῦν πολλά ἀκόμη, ἀλλά νομίζομε ὅτι τά ἀνωτέρω εἶναι ὑπερεπαρκῆ διά νά καταδείξουν ἀναμφισβήτητα ὅτι ἡ Ἐκκλησία ΕΧΕΙ ΛΑΒΕΙ ΘΕΣΙΝ, τόσον διά τοῦ θεσμικοῦ της ὀργάνου, ὅσον καί διά τῆς καθολικῆς ἀποδοχῆς τοῦ πληρώματος. Καί ἀναντίρρητα σέ θέματα πίστεως –ὡς τό παρόν– δέν χωροῦν μεταβολές, παραλλαγές, πολυφωνίες, διαφορετικότητες, συμβιβασμοί κ.τ.τ., ὅσες πιέσεις καί ἐάν ἐξασκοῦνται, ὅσα ἀνταλλάγματα καί ἐάν προσφέρωνται…
Γι᾿ αὐτό καί ἡ Ἱερά Σύνοδος καί στό πρόσφατο ἀνακοινωθέν της (17-11-2010), εὑρίσκεται σέ πλήρη ταυτότητα μέ τήν πρό 12ετίας ἐγκύκλιό της, διακηρύττουσα καί πάλιν :
«Ἡ Ἐκκλησία εἶναι ὑποχρεωμένη νά διαφυλάττῃ τήν ἐλευθερία τοῦ προσώπου καί νά ὑπερασπίζεται τήν ἀκεραιότητα τῆς πίστεως. Γι᾿ αὐτό :
α) Ἡ ”Κάρτα τοῦ Πολίτη” δέν πρέπει νά περιέχῃ κατ᾿ οὐδένα τρόπο, ἐμφανῆ ἤ ἀφανῆ, τόν ἀριθμό ”666”.
β) Ἐπίσης κατ᾿ οὐδένα τρόπο πρέπει μέ αὐτή νά παραβιάζονται οἱ προσωπικές ἐλευθερίες».
Πῶς, λοιπόν, εἶναι δυνατόν νά προβάλλεται ὁ ἰσχυρισμός ὅτι ἡ Ἐκκλησία δέν ἔχει λάβει ἀκόμη θέσιν καί ὅτι θά ἀναμένωμε τήν θέσιν της γιά νά τοποθετηθοῦμε; (!)
Ἴσως προχείρως δοθῆ ὡς ἀπάντησις ἡ δήλωσις τῆς Ἱερᾶς Συνόδου ὅτι ”ἀναμένει τό καταρτιζόμενο σχέδιο ἀπό τίς ἁρμόδιες Ὑπηρεσίες γιά τήν ἔκδοση τῆς ”Κάρτας” γιά νά τοποθετηθῇ ὑπευθύνως”. Ὅμως :
α) Ὅπως κατεδείχθη ἀνωτέρω, ἡ θεολογική τοποθέτησις –ἤτοι : τό ἀπαράδεκτον τῆς ὑπάρξεως τοῦ 666 στήν ”Κ.τ.Π”, ὅπως καί τό ἀπαράδεκτον τῆς παραβιάσεως μέ αὐτήν (”Κ.τ.Π”) τῶν προσωπικῶν ἐλευθεριῶν– (πού συνιστᾷ καί τό πρωτεῦον ἔργον τῆς Ἐκκλησίας) ἔχει ἤδη ὁλοκληρωθῆ.
β) Τό ἀπομένον –ἤτοι ἡ ἐξέτασις τῆς ”Κ.τ.Π” διά τήν ἐξακρίβωσιν τῶν ἀνωτέρω (ὕπαρξις 666 καί παραβίασις ἐλευθερίας)– εἶναι οὐσιαστικῶς ἁρμοδιότης τῶν εἰδικῶν ἐπιστημόνων πού ἔχουν ὁρισθῆ διά τόν σκοπόν αὐτόν, ἡ δέ ἐπισφράγισις τῶν πορισμάτων τους ὑπό τῆς Ἱερᾶς Συνόδου συνιστᾷ δευτερεῦον ἔργον αὐτῆς.
γ) Ὅπως θά δειχθῇ σέ ἑπομένην ἑνότητα, ὑπάρχουν πολλές ἐνδείξεις, πού ἐγγίζουν τά ὅρια τῆς ἀποδείξεως, ὅτι τά προαναφερθέντα ἀπαράδεκτα θά ὑπάρχουν στήν ”Κ.τ.Π” τῆς ὁποίας τό ὑπό τῶν κρατικῶν Ὑπηρεσιῶν ὑποσχεθέν καί ὑπό τῆς Ἱ. Συνόδου ἀναμενόμενον σχέδιον ἔχει πρό πολλοῦ ἤδη δοθῆ πρός δημοσίαν διαβούλευσιν.
δ) Τό κυριώτερον : Τά περί ὧν ὁ λόγος κακόδοξα δημοσιευόμενα κείμενα σχεδόν καθόλου δέν ἀσχολοῦνται μέ ὅσα ἀναμένονται νά ἐξακριβωθοῦν ὑπό τῆς Ἱ. Συνόδου – μᾶλλον τά θεωροῦν δεδομένα. Αὐτό τό ὁποῖον ἀπορρίπτουν, ἀλλά καί εἰρωνεύονται, εἶναι ἡ θεολογική τοποθέτησις (ἡ ὁποία, ὡς ἐλέχθη, ἔχει ὁλοκληρωθῆ) περιγελώντας μέ ἔπαρσιν καί περιφρόνησιν πάντας τούς ἀποδεχομένους αὐτήν.
Ἡ διδασκαλία τοῦ Γέροντος Παϊσίου.
Δέν θά ἐπεκταθοῦμε πολύ ἐπ᾿ αὐτῆς, διότι στούς περισσοτέρους εἶναι γνωστή, καί λόγῳ τῆς κυκλοφορήσεως σέ ἑκατοντάδας χιλιάδων τοῦ γνωστοῦ κειμένου του ”Σημεῖα τῶν καιρῶν”, ὅπως ἐπίσης καί τῶν ἀπομαγνητοφωνημένων ἀποσπασμάτων σχετικῆς συνομιλίας του, ἀλλά καί λόγῳ τῆς καταγραφῆς τῶν θέσεών του στά αὐθεντικά βιβλία πού ἀναφέρονται στόν Βίο ἤ τούς λόγους του. Ἐπιγραμματικῶς μόνον ἀναφέρομεν ὅτι ὁ μακαριστός Γέρων :
1. Τόνιζε ἀπερίφραστα ὅτι ὁ δεχόμενος τό 666 στό σῶμα του, δέχεται τήν σφραγίδα (χάραγμα) τοῦ Ἀντιχρίστου καί ὅτι μέ τήν ἐνέργειά του αὐτήν ἀρνεῖται τό ”Ἅγιο Σφράγισμα τοῦ Χριστοῦ πού τοῦ δόθηκε στό Ἅγιο Βάπτισμα”, ἀποδιώκει ἀπό μέσα του ”τήν Θεία Χάρη τοῦ Χριστοῦ” –ἔστω καί ἄν αὐταπατώμενος μπορεῖ νά ἰσχυρίζεται ”ὅτι ἔχει μέσα του τόν Χριστό”–, καί ἀπογυμνώνεται ἀπό ”τήν δύναμη τοῦ Τιμίου Σταυροῦ τοῦ Ἁγίου Συμβόλου” καθιστώντας την ἀνενεργόν δι᾿ ἑαυτόν.
2. Ἀλλά καί στήν ταυτότητά μας θεωροῦσε ἀδιανόητη τήν ὕπαρξιν τοῦ δαιμονικοῦ συμβόλου. Τήν τοιαύτην ἀποδοχήν της ἐχαρακτήριζεν ὡς ”εἰσαγωγήν στό σφράγισμα” καί ἄρνησιν· καθ᾿ ὅσον δέν πρόκειται γιά ἕνα ἁπλό ἔγγραφον, ἀλλά γιά τό κυρίως προσωπικόν μας ἔγγραφο, πού ταυτιζόμαστε δι᾿ αὐτοῦ καί πού ἡ ὑπογραφή μας σ᾿ αὐτό δηλώνει τήν ἀποδοχή μας.
3. Ἀναιροῦσε ὅλες τίς ”γνωστικές” – σοφιστικές ἑρμηνεῖες καί τίς ”Ἰησουΐτικες” – συμβιβαστικές μεθόδους, χρησιμοποιώντας ἁγιογραφικά καί πατερικά ἐπιχειρήματα καί παραδείγματα Ἁγίων Μαρτύρων. Καί
4. Παρηγοροῦσε καί ἀνεπτέρωνε τό ὁμολογιακό καί μαρτυρικό φρόνημα, ὄχι μόνον ἀναφερόμενος στήν τελικήν νίκην τοῦ Ἀρνίου καί τήν ἐξόντωσιν τοῦ Θηρίου, ἀλλά καί βεβαιώνοντας ὅτι καί κατά τήν σύντομη δαιμονική μπόρα θά δοθῇ ἄφθονος ἡ Θεία συναντίληψις πρός ὅσους δέν ὑποκύψουν, ἐνῶ, ἀντιθέτως, ὅσοι δεχθοῦν τό σφράγισμα, θά ὑποφέρουν καί ψυχικῶς, ἀλλά καί σωματικῶς, παρά τίς ψευδεῖς ἐπαγγελίες, πού θά τούς ἔχουν δοθῆ ἀπό τόν Ἀντίχριστο ἤ τά ὄργανά του περί δῆθεν ἐξυπηρετήσεως καί ἀσφαλείας.
Στήν διδασκαλία τοῦ μακαριστοῦ Γέροντος εἶναι ἐμφανέστατος ὁ φωτισμός τοῦ Ἁγίου Πνεύματος πού κινοῦσε τήν χεῖρα καί τήν γλῶσσα του. Γι᾿ αὐτό καί ταυτίζεται ἀπόλυτα μέ τήν διαχρονική διδασκαλία καί ζωή τῆς Ἐκκλησίας καί ἰδίως μέ τήν ἁγίαν εὐαισθησίαν τῶν Ἁγίων Μαρτύρων. Γι᾿ αὐτό καί ”πληροφόρησε” καί ”πληροφορεῖ” ἀνενδοίαστα τίς καρδιές τῶν πιστῶν. Γι᾿ αὐτό συνετέλεσε τά μέγιστα στήν ἀπλανῆ τοποθέτησιν τῆς Ἐκκλησίας ἐπί τοῦ θέματος. Γι᾿ αὐτό καί πολεμήθηκε καί συκοφαντήθηκε ὑπερβαλλόντως ἀπό ὅσους εἴτε ἐξ ἰδιοτελείας, εἴτε ἐξ ἐγωϊσμοῦ καί ὀρθολογισμοῦ –στοιχοῦντες τῇ ἰδίᾳ κρίσει (”ἑρμηνεύοντας μέ τό μυαλό τους” κατά τόν Γέροντα)– ὑπεστήριξαν πεπλανημένες ἀπόψεις. Ψευδόμενοι ἀσυστόλως, εἶπαν καί ἔγραψαν, λένε καί γράφουν :
α) Ὅτι, δῆθεν, παρεποιήθη ἀπό ἄλλους τό χειρόγραφό του καί ὅτι, δῆθεν, γραφολόγος ἀμφεσβήτησε τόν γραφικόν του χαρακτῆρα! Παρ᾿ ὅλον πού πλεῖστοι γνωρίζομε ὅτι ὁ ἴδιος τό εἶχε γράψει –πέραν ἀπό τό ἐμφανέστατο τοῦ γραφικοῦ του χαρακτῆρος–, ὁ ἴδιος, προβλέποντας τήν κακοήθειαν μερικῶν, εἶχε δώσει ἐντολήν νά διαδοθῇ φωτοτυπικά καί ὄχι δι᾿ ἐκτυπώσεως καί ὁ ἴδιος τό μοίραζε σέ πολλούς.
β) Ὅτι δῆθεν τόν παρέσυραν ἄλλοι, καί αὐτός ἀπό ἀφέλεια καί ἄγνοια ἐπείσθη! Ἀλλά μόνον κάποιος πού δέν εἶχε γνωρίσει καθόλου τόν Γέροντα θά μποροῦσε νά ἰσχυρισθῇ κάτι τέτοιο!
γ) Ὅτι δῆθεν ἀργότερα μετάνοιωσε καί ἄλλαξε τοποθέτησιν. Παρ᾿ ὅλον πού ὑπάρχει ἡ κασέτα μέ τήν σχετικήν συνομιλίαν του περί τό τέλος τῆς ζωῆς του, μέ τίς ἴδιες θέσεις καί σέ αὐστηρότερο μάλιστα ὕφος!
δ) Ὅτι δῆθεν δέν εἶχε γιά τίς θέσεις του αὐτές βεβαιότητα περί ”τοῦ ἐν αὐτῷ λαλοῦντος Χριστοῦ” καί ὅτι γι᾿ αὐτό προέτρεπε σέ τυφλῆν –δῆθεν ἀπροϋπόθετα– ὑπακοήν σέ ὅ,τι πεῖ ἡ Ἐκκλησία. Καί τά λένε καί τά γράφουν αὐτά, ἐνῷ γνωρίζουν, ἀφ᾿ ἑνός μέν, ὅτι ἡ Ἐκκλησία καί τό 1998 καί πρόσφατα ἀποδέχθηκε καί ἐπισφράγισε τίς πεφωτισμένες θέσεις του, ἀφ᾿ ἑτέρου, ὅτι ὁ μακαριστός Πατήρ τίς ὑπεστήριζε μέ αὐστηρότητα, ὁμιλώντας μέ ἐντονώτατο τρόπο κατά τῶν διαφόρων ”γνωστικῶν” –καί φημισμένων πνευματικῶν καί ἐπισκόπων– πού ”φάσκιωναν” τά πνευματικά τους παιδιά, ἐκ τρίτου δέ ὅτι ἦτο ἡ μοναδική φορά στήν ζωή του, πού εἶχε δώσει ἐντολήν γιά φωτοτυπική (μέ τά ὀρθογραφικά του λάθη) διάδοσιν χειρογράφου του!
Ἀλλ᾿ ὅσον καί ἐάν συκοφάντησαν καί συκοφαντοῦν ”πρός κέντρα λακτίζουν”. Ὁ Γέροντας καί ἡ διδασκαλία του πολεμούμενοι ἀστράφτουν περισσότερο καί φωτίζουν καί στηρίζουν ὅσους μέ καθαρή καί ἀνιδιοτελῆ ἀγάπη ἀγαποῦν τόν Χριστόν. Μόνον ὅσοι ζητοῦν φίλαυτα τό βόλεμά τους εὑρίσκουν ἔρεισμα στίς συκοφαντίες, γιά νά δικαιολογήσουν τήν πτῶσιν τους καί νά κατασιγάσουν τήν διαμαρτυρομένη συνείδησίν τους. Μόνον οἱ βλαμμένοι βλάπτονται, ὅπως ἔλεγε ὁ Γέροντας
ΑΓΙΟΣ ΠΑΪΣΙΟΣ – ΑΥΤΟ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ – Αυθεντικές μαρτυρίες και κείμενα – Βίντεο
1. Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΪΣΙΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ – Άγιον Όρος 1985 μ.Χ.
“Να κρατήσετε τις παλιές”
Η περίφημη ταυτότητα της Εσθονίας την οποία θέλουν να φέρουν σε Ελλάδα και Κύπρο |
2. Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΪΣΙΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ – Άγιον Όρος 1986 μ.Χ.
“Να μην τις πάρετε”
3. ΤΟ ΙΔΙΟΧΕΙΡΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΑΪΣΙΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ – “ΣΗΜΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ”, Παναγούδα, 1987 μ.Χ.
“Κάρτα εξυπηρετήσεως”
4. Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΪΣΙΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΣΟΥΡΩΤΗ
“Εισαγωγή του σφραγίσματος”
5. Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΪΣΙΟΣ ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ “ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ”
“Σε μία κάρτα”
Αφαίρεσαν την έντυπη αναγραφή του ΑΜΚΑ από τις αρχικές προδιαγραφές του 2018 της οπίσθιας όψης ταυτότητας, με την τροποποίηση της 17-2-2023… |
Ἐν Ἁγίῳ Ὄρει τῇ 15//28.8.2023
Κοίμηση τῆς Ὑπεραγίας Θεοτόκου
ΜΗΝΥΜΑ-ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ
ΣΤΗΝ ΣΥΝΑΞΗ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΗΣ 3ης ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2023
ΠΕΡΙ ΑΡΝΗΣΕΩΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ
ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ – ΚΑΡΤΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ.
Πατέρες καί ἀδελφοί,
Ἀπευθύνουμε στήν γενναία αὐτή Σύναξη τῆς ἄμεσης Δημοκρατίας, τήν συνέχεια τῆς ἀρχαίας ἐκκλησίας τοῦ Λαοῦ, τόν ἐν Χριστῷ Ἰησοῦ Χαιρετισμό.
Συναχθήκαμε, εἰρηνικά, ἐδῶ στήν συμπρωτεύουσα τῆς Ρωμηοσύνης, τήν ἀποστολική πόλη τῆς Ἁγιοτόκου Θεσσαλονίκης, γιά νά διαδηλώσουμε τήν ἀντίθεση καί τήν σθεναρή ἀντίστασή μας στήν βαρβαρότητα τῆς Νέας Τάξῃς Πραγμάτων (Ν.Τ.Π.), ἡ ὁποία ἐδῶ καί χρόνια ὕπουλα, μεθοδικά καί ὑποχθόνια μέ ἀντιχριστιανικούς νόμους ἐγκαθιστᾷ τήν οἰκονομική, πολιτική, πολιτιστική, ἀστυνομική, ὑγειονομική, θρησκευτική καί σύγχρονη ψηφιακή δικτατορία.
Αὐτή ἡ ψηφιακή δικτατορία ἐπεκτείνεται μεθοδευμένα καί συνεχῶς σέ λαούς, φυλές καί γλῶσσες, ὥστε νά καταστῇ παγκόσμιος, μέ ἀπώτερο σκοπό τήν λατρεία καί προσκύνηση τοῦ ἀναμενόμενου ἀντίχριστου θηρίου, πού θά αὐτοπροβληθῇ ὡς θεός.
Γιά τόν σκοπό αὐτό ἐργάζονται οἱ πρόδρομοι τοῦ ἀνόμου, χρησιμοποιῶντας τήν σύγχρονη τεχνολογία τῶν ὑπερυπολογιστῶν, τῶν δορυφόρων, τῶν δικτύων, τῶν κεραιῶν καί τῶν διαφόρων τερματικῶν συσκευῶν. Σ’ αὐτές τίς τερματικές συσκευές θέλουν νά συμπεριλάβουν καί τόν ἄνθρωπο, νά τόν μετατρέψουν σ’ ἕνα ἀριθμό γιά τήν στατιστική τῆς παγκοσμιοποίησης, χωρίς καμμία ἀξία τοῦ τιμημένου ἀπό τόν Τρισυπόστατο Δημιουργό, προσώπου του, γιά τό ὁποῖο δέν εἶναι ἰσάξιος ὅλος ὁ κόσμος.
Σύμφωνα μέ ἐπιστήμονες ψηφιακῆς τεχνολογίας, γιά τήν διασύνδεση καί λειτουργία τῶν ἀνωτέρω συστημάτων γίνεται χρήση ἑνός κωδικοῦ κλειδαρίθμου μέ τόν δυσώνυμο ἀριθμό (666) ἑξακόσια ἑξῆντα ἕξι.
Γιά τήν διασύνδεση τοῦ ἀνθρώπου μέ αὐτόν τόν τεράστιο κυβερνοχῶρο, λέγεται ὅτι θά γίνει χρήση, κατ’ ἀρχήν, τῆς ψηφιακῆς νέας ταυτότητας- κάρτας τοῦ πολίτη με πληνθίο ( chip) στήν ἐπιφάνειά της, καί σέ δεύτερο χρόνο ἐμφύτευσή του (chip ) στό σῶμα τοῦ ἀνθρώπου.
Ἔχουν εἰπωθεῖ πολλά γιά τόν δυσώνυμο ἀριθμό (666) ἑξακόσια ἑξῆντα ἕξι , ὁ ὁποῖος σύμφωνα μέ τήν Ἀποκάλυψη τοῦ Ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Θεολόγου, εἶναι ὁ ἀριθμός τοῦ ὀνόματος τοῦ θηρίου καί θά χρησιμοποιηθῇ ὡς ἐργαλεῖο γιά τήν προαγωγή τοῦ μυστηρίου τῆς ἀνομίας, τῆς ἀποστασίας καί τήν ἐγκατάσταση τῆς ἀπόλυτης ὁλοκληρωτικῆς ψηφιακῆς δικτατορίας τοῦ θηρίου-ἀντιχρίστου.
Ἡ ψηφιακή νέα ταυτότητα, ἡ λεγόμενη κάρτα τοῦ πολίτη, μέ τήν, δηλωτική ἐλευθέρας συγκατάθεσης, ὑπογραφή, τοῦ κατόχου της, μᾶς εἰσάγει οἰκειοθελῶς (ἐφ’ ὅσον τήν ἀγοράζουμε ἔναντι ἀντιτίμου ) στό κράτος τοῦ σκολιοῦ δράκοντος καί τῶν σκοτεινῶν ὀργάνων του. Γι’ αὐτό κανείς νά μήν παραλάβῃ τήν κάρτα, τῆς ψηφιακῆς ἠλεκτρονικῆς φυλακῆς, πού χαλκεύει τά γήϊνα καί τά αἰώνια δεσμά, μακράν τῆς ἀγάπης τοῦ Θεανθρώπου Χριστοῦ, στήν αἰώνια κόλαση.
Λέγεται ὅτι ἡ ψηφιακή κάρτα τοῦ πολίτη-νέα ταυτότητα (μέ τεχνολογία «ταυτοποίησης μέσω ραδιοσυχνοτήτων» – RFID) εἶναι ἀμφίδρομης δράσῃς, πού σημαίνει ὅτι, ἐκτός ἀπό τήν παρακολούθησή μας ἐν παντί καιρῷ καί χώρῳ, οἱ ἐξουσιαστές μποροῦν νά ἐπιδροῦν στό σῶμα, τώρα πλέον καί στό πνεῦμα τοῦ ἀνθρώπου. Ἔτσι στό μέν σῶμα μποροῦν νά ἐπιφέρουν ἀνήκεστες βλάβες, ἀκόμα καί θάνατο, στό δέ πνεῦμα ἐπίδραση στίς σκέψεις καί τά συναισθήματα. Ἐπειδή οἱ κάρτες ὑποκλέπτονται καί κατόπιν ἀλλοιώνονται (hacking) μπορεῖ, ἐκτός ἀπό τό κράτος, κακόβουλοι νά ἀλλοιώσουν τά ἀποθηκευμένα προσωπικά δεδομένα π.χ. τραπεζικούς λογαριασμούς, ἰατρικό ἰστορικό, ποινικά μητρῶα κ.ἄ., μέ καταστρεπτικές συνέπειες γιά τούς κατόχους τους.
Ὁ ἀγῶνας ἄρνησής μας γιά παραλαβή τῶν ψηφιακῶν νέων ταυτοτήτων-κάρτα πολίτη εἶναι κυρίως πνευματικός. Ἀρνούμαστε γιά λόγους Πίστεως καί συνειδήσεως νά παραλάβουμε τίς ὑπό ἔκδοση ψηφιακές νέες ταυτότητες πού μᾶς πολιτογραφοῦν στό σύστημα τοῦ ἀντίχριστου. Ἀρνούμαστε τήν παραλαβή λόγῳ καταργήσεως τῆς θεόσδοτης ἐλευθερίας τοῦ προσώπου, (οὔτε ὁ Θεός ὁ ἴδιος δέν ἀναιρεῖ τό αὐτεξούσιο τοῦ ἀνθρώπου). Φυσικά γιά ὅσους πιστεύουν στόν Θεάνθρωπο Κύριο ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστό. Τό δέ ἑλληνικό κράτος μέ τήν ὅποια κυβέρνηση (στό τιμόνι) ὑποχρεοῦται (ὅπως πράττει μέ αἱρετικούς χιλιαστές πού δέν στρατεύονται….καί τούς παρέχει ἐναλλακτική λύση) νά βρεῖ συμβατό τρόπο ταυτοποιήσεως τῶν προσώπων-πολιτῶν πού ἀρνοῦνται τήν παραλαβή τῶν ψηφιακῶν νέων ταυτοτήτων-κάρτας πολίτη. Ἐπισημαίνεται, πολλές χῶρες τοῦ δυτικοῦ κόσμου, προηγμένες τεχνολογικά, δέν ἔχουν κἄν ψηφιακές ταυτότητες (Η.Π.Α., Καναδάς, Μ.Βρετανία, Ἑλβετία -ἀπορρίφθηκε μέσῳ δημοψηφίσματος κατά ποσοστό 64,4%-, Αὐστραλία, Ν.Ζηλανδία, Ἰαπωνία κ. ἄ.).
Στό ἐρώτημα, πού μᾶς τίθεται μετ’ ἐπιτάσεως, γιά τό ἐάν ἡ Διοίκηση τῆς Ἐκκλησίας δέν ἀρνηθῇ τήν παραλαβή τῆς ψηφιακῆς κάρτας τοῦ πολίτη, πῶς θά ἐνεργήσουμε, ἀπαντᾶμε ὅτι : ὑπάρχουν τοπικές Ἐκκλησίες πού δέν εὐαρεστοῦν τόν Θεό, ὅπως ἀναφέρεται στά πρῶτα Κεφάλαια τῆς Ἀποκάλυψης τοῦ Ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Θεολόγου.
Ἡ ἐπιλογή μας θά εἶναι νά συμμορφωθοῦμε μέ τό θέλημα τοῦ Θεανθρώπου Χριστοῦ, καί ὄχι τῶν ἀνθρώπων τοῦ κόσμου τοῦ αἰῶνος τούτου, τό ὁποῖο εἶναι νά σωθῇ κάθε ἄνθρωπος, ἀφοῦ πρῶτα ἔλθῃ στήν ἐπίγνωση τῆς Ἀλήθειας τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεως μας.
Ὁ Χριστός ἐξῆλθε νικῶν καί ἵνα νικήση (Ἀποκάλυψη, Κεφ.ΣΤ΄,στιχ.2).
Ἀγωνίζεσθε τόν καλόν ἀγῶνα καί χαίρετε ἐν Χριστῷ πάντοτε.
ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ ΚΕΛΛΙΩΤΕΣ ΠΑΤΕΡΕΣ