ΑΙΜΑΣΣΕΙ Η ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ.. ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΕΙΩΤΑΤΗ ΘΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΑΣ
ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΚΑΙ ΠΕΦΙΛΗΜΕΝΑ ΜΑΣ ΠΑΙΔΙΑ.. ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΞΙΖΟΥΜΕ.. ΜΗΝ ΧΑΡΑΜΙΖΕΤΕ ΑΛΛΟ ΤΙΣ ΤΙΜΙΕΣ ΖΩΕΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΜΑΣ..
ΑΛΛΑ ΕΝΝΟΩ.. ΕΣΕΙΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΕΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ.. ΠΟΥ ΞΕΠΟΥΛΗΣΑΝ ΟΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΙ ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΑΡΧΟΜΕΝΟΙ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΕΚΣΑΤΑΝΙΣΜΕΝΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.. ΠΟΥ ΣΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΘΥΣΙΑ ΣΤΟΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ.. ΒΑΑΛ..
ΖΕΙ ΚΥΡΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ.. ΖΕΙ Ο ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ..
ΚΑΝΕΝΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ΔΕΝ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙ ΔΕΚΑ ΜΕΤΡΑ.. (ΤΡΙΑΝΤΑ ΠΟΔΙΑ..) ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ.. ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΟΤΑΝ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΦΑΡΑΓΓΙΑ.. ΤΟ CANADAIR.. ΛΟΓΩ ΠΑΛΑΙΟΤΗΤΟΣ .. ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΑΠΟ ΥΠΕΡΒΑΛΛΟΥΣΑ ΑΝΔΡΕΙΑ ΧΕΙΡΙΣΤΟΥ.. ΚΑΤΕΒΗΚΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΣΟ ΕΠΡΕΠΕ.. ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΜΗΝ ΙΣΧΥΣΕΙ ΝΑ ΑΝΕΒΕΙ.. ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΛΑΔΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΤΥΠΟΥΣΕ.. -ΕΤΣΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΥΨΟΣ ΠΟΥ ΔΙΟΛΙΣΘΗΣΕ-.. ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΙΣΧΥ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΟΤΗΤΟΣ ΤΟΥ.. ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΕΙ..
ΤΑ ΠΡΟΔΩΣΑΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ''ΧΩΝΟΝΤΑΣ'' ΤΑ ΣΕ ΕΝΑ ΜΕΤΑΛΛΙΚΟ ΦΕΡΕΤΡΟ.. ΓΙΑ ΝΑ ΣΒΥΝΟΥΝ ΤΙΣ ΦΩΤΙΕΣ.. ΤΙΣ ΦΩΤΙΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΒΟΥΝ ΟΙ ΔΟΡΥΦΟΡΟΙ ΜΕ ΤΟ HAARP ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΟΞΕΙΔΙΟ ΤΟΥ ΘΕΙΟΥ ΠΟΥ ΣΠΕΡΝΟΥΝ ΤΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ, ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΛΑΘΡΟ.. ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΟΠΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟΝ ΤΟΠΟ..ΚΑΤΕΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΟΡΙΑ.. ΚΑΙ ΣΤΕΡΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΤΟ ΕΓΧΕΙΡΗΜΑ ΤΗΣ ΑΝΟΔΟΥ.. ΕΞ ΑΙΤΙΑΣ ΤΩΝ ΔΙΚΩΝ ΜΑΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΕΙΨΕΩΝ...
Τραγωδία στην Κάρυστο: Τα τελευταία λόγια των πιλότων του Canadair - "Πάμε για τελευταίο ανεφοδιασμό"
Συγκλονισμένο είναι το πανελλήνιο από τον τραγικό χαμό των δύο πιλότων που επιχειρούσαν με το Canadair στην κατάσβεση της φωτιάς στην Κάρυστο.
Ο πυροσβέστης που μίλησε με τους πιλότους του Canadair πριν από τη μοιραία πτώση, μίλησε αποκλειστικά στο Open για την τελευταία επικοινωνία που είχαν λίγα λεπτά πριν την τραγωδία
"Είχαμε επικοινωνία μαζί τους, δεν μας ανέφεραν κανένα πρόβλημα στο αεροσκάφος. Μας είπαν είμαστε έτοιμοι να επιχειρήσουμε. 'Πάμε για τελευταίο εφοδιασμό και φεύγουμε'. Λίγα λεπτά αφού μιλήσαμε μάθαμε από τον ασύρματο ότι το αεροσκάφος έπεσε", λέει χαρακτηριστικά.
Ο ίδιος, σύφμωνα με τη ρεπόρτερ του Open, τόνισε ότι "δεν μπορώ να πιστέψω πως πριν από λίγα λεπτά μιλούσα μαζί τους και έπειτα από 10 λεπτά ακριβώς έμαθα ότι το αεροσκάφος έπεσε".Κυβερνήτης του μοιραίου Canadair ήταν οΣμηναγός Χρήστος Μουλάς, 34 ετών, και συγκυβερνήτης οΑνθυποσμηναγός Περικλής Στεφανίδης, 27 ετών.
Χρήστος Μουλάς Σμηναγος ΑΘΑΝΑΤΟΣ
Περικλής Στεφανίδης Ανθυποσμηναγος ΑΘΑΝΑΤΟΣ
Τριήμερο εθνικό πένθος στις Ενοπλες Δυνάμεις
Mε απόφαση του Υπουργού Εθνικής Άμυνας Νίκου Δένδια, κηρύχθηκε τριήμερο πένθος στις Ένοπλες Δυνάμεις (από 25 έως 27 Ιουλίου 2023) για την απώλεια της ζωής, εν ώρα καθήκοντος, των Αξιωματικών της Πολεμικής Αεροπορίας και χειριστών του πυροσβεστικού αεροσκάφους CL-215, το οποίο επιχειρούσε στην Εύβοια.
Στα πλάνα φαίνεται να αποκολλάται ένα τμήμα του φτερού του Canadair. Όλα δείχνουν ότι στη διάρκεια της προσπάθειας να σηκώσει το αεροπλάνο, βρήκε ο πλωτήρας στο δέντρο και αποκολλήθηκε μέρος του δεξιού φτερού.
Ετσι το αεροσκάφος είχε πλέον απώλεια στήριξης και πήρε αμέσως κλίση δεξιά και καρφώθηκε στο ρέμα που ήταν πιο κάτω. Αμέσως εκδηλώθηκε φωτιά και στο βίντεο διακρίνεται ο μαύρος καπνός.
"Εκτός από τον πλωτήρα μάλλον έπαθε ζημιά και στο πηδάλιο"
Για τα αίτια της πτώσης του αεροσκάφους μίλησε στην ΕΡΤ ο αεροναυπηγός Φαίδων Καραϊωσηφίδης ο οποίος δήλωσε ότι "το βίντεο αυτό θα μας στοιχειώνει για πάντα".
Όπως είπε ο ίδιος, έχει κάποια ερωτήματα αναλύοντας το επίμαχο βίντεο εκφράζοντας την απορία εάν ο πλωτήρας ήταν το μόνο σύστημα που υπέστη ζημιά. "Για όσους βλέπουν και ξαναβλέπουν αυτό το βίντεο να επισημάνουμε να προσέξουν εκείνο το κόκκινο κομμάτι του πτερυγίου που αμέσως μετά, πηγαίνοντας προς το εσωτερικό της πτέρυγας, βρίσκεται το πηδάλιο. Στο πίσω μέρος της πτέρυγας (του αεροσκάφους) είναι ένα από τα πηδάλια ελέγχου. Είναι το πηδάλιο κλίσης", είπε εκτιμώντας ότι το πιθανότερο είναι να είχε χαθεί ο έλεγχος του αεροσκάφους εξαιτίας της βλάβης του.
"Έχουμε ξαναδεί αεροπλάνα να χάνουν τον πλωτήρα (το βοηθητικό εξάρτημα του καναντέρ το οποίο τον βοηθάει στην προσθαλάσσωση για να μην ακουμπήσει το φτερό κάτω). Έχει συμβεί σε υδροληψία. Δεν ήμασταν μέσα στο αεροπλάνο. Δεν έχουμε τα στοιχεία, αλλά το ερώτημα που υπάρχει είναι αν το εκείνο το πτερύγιο που υπάρχει σε εκείνο το σημείο παρέμεινε ακέραιο στη συνέχεια. Διότι αν δεν παρέμεινε, τότε το αεροπλάνο θα είχε ένα σοβαρό πρόβλημα ελέγχου" σημείωσε.
Α Θ Α Ν Α Τ Ο Ι
ΟΙ ΠΙΛΟΤΟΙ ΜΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΟΥΛΑΣ
ΚΑΙ ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΣΤΕΦΑΝΙΔΗΣ
ΕΙΣ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΝ ΑΙΩΝΙΟΝ
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΠΕΙΝΗ ΜΑΣ ΚΑΡΔΙΑ.. ΠΑΤΕΡΕΣ ΜΑΣ ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ
ΔΕΝ ΑΞΙΖΟΥΜΕ ΤΗ ΘΥΣΙΑ ΣΑΣ
ΝΑ ΖΕΙΤΕ ΕΙΣ ΑΙΩΝΑΣ ΑΙΩΝΩΝ
ΤΑ ΔΑΚΡΥΑ ΜΑΣ Η ΨΥΧΗ ΜΑΣ Η ΣΚΕΨΗ ΜΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ ΠΑΝΤΟΤΕ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΑΤΕ ΠΟΤΕ...
ΣΥΝΙΣΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΚΑΙ ΕΠΕΧΕΙ ΘΕΣΗ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΑΝΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΑΠΑΝΘΡΩΠΙΑΣ.. ΤΟ ΝΑ ΕΠΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΣΤΕΛΝΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΣΤΟ ΘΑΝΑΤΟ.. ΤΟ ΝΑ ΚΑΤΑΝΤΟΥΜΕ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ ΤΩΝ ΙΔΙΩΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ.. ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΝΝΟΩ.. ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ.. ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ..
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ''ΧΩΝΟΥΜΕ'' ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΜΕΣΑ ΣΕ ΠΕΝΗΝΤΑΧΡΟΝΟΥΣ ΚΑΙ ΕΞΗΝΤΑΧΡΟΝΟΥΣ ΤΕΝΕΚΕΔΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΜΕ ΘΥΣΙΑ ΣΤΟ ΒΑΑΛ.. ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ.. ΟΤΑΝ ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΚΑΙ ΕΙΣ ΓΝΩΣΙΝ ΜΑΣ.. ΤΑ ΣΤΕΛΝΟΥΜΕ ΑΝΑΙΤΙΑ ΣΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ..
ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΕΝΗΝΤΑ ΜΕ ΕΞΗΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ Η ΑΕΡΟΠΛΟΙΑ, ΑΕΡΟΝΑΥΠΗΓΙΚΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ ΕΧΕΙ ΒΕΛΤΙΩΘΕΙ ΔΕΚΑΠΛΑΣΙΩΣ..
ΤΑ ''ΚΟΥΦΑΡΙΑ'' ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ ''F4'' ΚΑΙ ''CANADAIR'', ΑΡΙΣΤΑ ΣΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΕΚΕΙΝΟΥ ΤΟΥ ΚΑΙΡΟΥ.. ΤΩΡΑ ΠΛΕΟΝ.. ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΜΕΤΡΗΤΕΣ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕΙΣ.. ΚΑΙ ''GREEK PATENDS'' (ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΜΟΔΙΟΙ.. ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΠΑΝΤΕΣ ΟΙ ΛΟΙΠΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ.. ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ..).. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΘΕΣΗ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ.. ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΣΚΟΠΟΥΣ.. ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΕΛΩΣ.. ΑΧΡΗΣΤΑ..
ΒΑΖΟΥΜΕ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΕΛΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΘΑΝΑΤΟ;;;!!!
ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΗ ΕΥΘΥΝΗ.. ΒΑΖΟΥΝ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΠΑΙΔΙΑ;.. OXI ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ.. ΑΠΟΣΤΟΛΗ.. ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ;
ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ.. ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΑΓΑΠΑΝΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ..
ΑΝΑΦΑΙΡΕΤΟ, ΕΥΛΟΓΟ ΚΑΙ ΕΠΙΒΑΛΟΜΕΝΟ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΑΣ.. Η ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ;
NA MHN ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ..
ΝΑ ΜΗΝ ΣΤΗΘΕΙ ΣΤΟΝ ΑΙΩΝΑ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΟ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ... -KAI TA ΟΠΟΙΑ ΣΤΟΙΧΙΖΟΥΝ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ.. ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΠΕΤΑΜΕΝΑ.. ΚΑΜΜΕΝΑ ΕΥΡΩ..!!!- ΟΣΟ.. ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΕΝΕΡΓΑ ΚΑΙ ΣΕ ΧΡΗΣΗ ΤΑ ΜΕΤΑΛΛΙΚΑ ΑΥΤΑ ΦΕΡΕΤΡΑ.. Η ΑΔΗΦΑΓΟΣ ΚΟΙΛΙΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ΒΑΑΛ.. ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΕΜΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ..
ΑΜΕΣΑ ΝΑ ΔΙΑΤΕΘΟΥΝ ΠΟΡΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΤΩΝ ΣΤΟΛΩΝ..
ΚΑΜΜΙΑ ΑΛΛΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΑΠΑΝΗ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ.. ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΑΦΟΡΑ ΑΜΥΝΑ.. ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΟΧΕΣ ΣΤΟΥΣ ΠΤΩΧΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΥΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΑΣ..
''ΑΙΔΩΣ ΑΡΓΕΙΟΙ''.. ΚΑΙ ΠΑΝΤΕΣ.. ΑΡΓΟΙ.. ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗΔΕΣ ΚΑΙ ΨΕΥΔΟΠΟΛΙΤΙΚΟΙ..
ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΟΤΙ ΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΛΟΓΗΘΟΥΜΕ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΩΝ ΣΥΜΠΟΛΙΤΩΝ ΜΑΣ.. ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΕΚΦΥΓΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΦΟΒΕΡΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ''ΟΦΘΑΛΜΟΥ ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ ΟΣ ΤΑ ΠΑΝΘ' ΟΡΑ!!!''.. ΛΙΓΟ ΚΑΘΑΡΟ ΜΥΑΛΟ ΣΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΑΥΤΟ.. ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ Η ΩΡΑ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ.. ΑΔΗΛΗ..
Το Bombardier (πρώην Canadair) CL-215 (Scooper) είναι ένα Καναδικό αμφίβιο αεροσκάφος, ειδικά σχεδιασμένο για ρόλους αεροπυρόσβεσης. Είναι πρώτο αεροσκάφος σχεδιασμένο και κατασκευασμένο αποκλειστικά για αυτόν το ρόλο και σε αυτό βασίζεται το νεώτερο CL-415 της ίδιας εταιρίας. Το CL-215 είναι δικινητήριο αμφίβιο αεροσκάφος, υψηλής πτέρυγας, σχεδιασμένο να επιχειρεί σε χαμηλές ταχύτητες με μεγάλο φορτίο στις άσχημες συνθήκες που δημιουργούνται από τις δασικές πυρκαγιές και να αποπροσγειώνεται σε μικρούς, μη ασφαλτοστρωμένους διαδρόμους.
Το σχέδιο του CL-215 προέρχεται από μία έρευνα της εταιρείας, των αρχών της δεκαετίας του 1960, για ένα δικινητήριο αμφίβιο μεταφορικό αεροσκάφος. Η εξέλιξή του σε πυροσβεστικό ήταν αποτέλεσμα μίας απαίτησης των αξιωματούχων της δασικής υπηρεσίας προς την Υπηρεσία Εναέριων Μέσων της κυβέρνησης του Κεμπέκ για έναν πιο αποτελεσματικό τρόπο ρίψης νερού στις δασικές πυρκαγιές. Το αρχικό σχέδιο έφερε τον κωδικό CL-204 και ήταν ένα ειδικά σχεδιασμένο βομβαρδιστικό νερού σε αμφίβια διάταξη, το οποίο έφερε δύο κινητήρες Pratt & Whitney R-2800 ισχύος 2,100 ίππων, τοποθετημένους ψηλά πάνω στις πτέρυγες. Το οριστικό σχέδιο, που έφερε το όνομα CL-215, εγκρίθηκε τον Φεβρουάριο του 1966 και έκανε την πρώτη του πτήση στις 23 Οκτωβρίου1967. Η πρώτη παράδοση έγινε στη Γαλλική Υπηρεσία Πολιτικής Προστασίας τον Ιούνιο του 1969 ενώ η παραγωγή του τερματίστηκε το 1990.
Τα αεροσκάφη τύπου Canadair αποτελούν από τα πιο κατάλληλα για πυρόσβεση διεθνώς αφού ρίχνουν 5.455 λίτρα νερού τη φορά και μπορούν να σβήσουν πυρκαγιές με ένταση έως και 10.000 κιλοβάτ ανά μέτρο πύρινου μετώπου. Έχουν τη δυνατότητα προσθαλάσσωσης σε λίμνες ή θάλασσα με σκοπό την πλήρωση των δεξαμενών τους με νερό, διαθέτουν δύο εμβολοφόρους κινητήρες PRATT AND WHITNEY R-2800CA3, 2100 SHP, έχουν εκπέτασμα πτερύγων 28,60 μ, και μήκος 19.82 μέτρα και η μέγιστη ταχύτητα που μπορούν να αναπτύξουν είναι 350 χλμ. την ώρα[1].
ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ
ΕΙΣ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟΝ
ΕΙΣ ΟΛΑ ΤΑ ΕΘΝΗ
ΕΙΣ ΠΑΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΛΑΟΥΣ
ΚΗΡΥΞΑΤΕ ΜΕΤΑΔΩΣΑΤΕ ΔΙΑΔΩΣΑΤΕ
Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΣΑΕΙ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΗ
ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΝΕΟΜΑΡΤΥΡΑΣ ΤΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ
ΒΟΡΕΙΟΗΠΕΙΡΩΤΕΣ ΑΔΕΛΦΟΥΣ ΜΑΣ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΚΑΤΣΙΦΑ!!! ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ ΓΚΟΥΜΑ!!!
ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΑΤΕΡΑ ΚΑΙ ΑΔΕΛΦΟ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙ ΜΑΣ
ΠΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥΣ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ
ΤΙΜΗ ΕΙΣ ΤΗΝ ΓΗΝ ΚΑΙ ΕΙΣ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟΝ
ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΠΟΥ ΑΝΑΣΤΗΣΑΝ
ΤΟΙΟΥΤΟΥΣ ΕΝΔΟΞΟΥΣ ΒΛΑΣΤΟΥΣ!!!
ΤΙΜΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ
ΚΑΙ ΕΧΩΜΕΝ ΑΥΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΜΑΣ!!!
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΤΣΙΦΑΣ.. ΑΘΑΝΑΤΟΣ!!!
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΓΚΟΥΜΑΣ.. ΑΘΑΝΑΤΟΣ!!!
σχετικα ιστολογια ολα απο την μηχανη YAHOO με βασικη αναζητηση omologiayper.blogspot.com
omol0gia.blogspot.com (το 0 αριθμος)
maxaipa.blogspot.com
thaumathaumatwv.blogspot.com
salvationsafe.blogspot.com και
omologiayperthspisteoskaithspatridos.blogspot.com